שאלות בנושא רכישת תפילין ורכישה דרך האינטרנט

1. האם הנתונים שלי מאובטחים?

מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן. הקניה באתר - קניה בטוחה! .

 

2. המחירים באתר כוללים מע"מ ?

כן. המחירים באתר כוללים מע"מ.

 

3 . מועד אספקת המוצר ?

את מספר ימי העסקים לאספקת המוצר, לאחר שערכתם קניית תפילין בירושלים מהאתר ,  ניתן לראות במפרט המכירה תחת הסעיף "זמן אספקה". ימי העסקים יחלו להיספר החל ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

 

4. באלו דרכים ניתן לשלם על מוצרים באתר ?

ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

 

5 . האם ניתן לרכוש באתר שלא באמצעות מערכת הסליקה הממוחשבת ?

כן . באמצעות פניה טלפונית לאתר 02.6788010 או באמצעות השארת פרטים ואנו נשוב אליכם .

 

6 . האם רכישות בכרטיסי אשראי באתר בטוחות ?

העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת מידע. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפנים ומאובטחים. כל הרכישות המבוצעות על ידי קונים באתר מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי. האם בטוח לשלם דרך האינטרנט? באתר מערכת אבטחה בתקנים המחמירים ביותר. כל החלקים בהם קיימת הזנת מידע אישי מאובטחים בטכנולוגית SSL- 128 Bit מחמירה. פרוטוקול SSL הינו סטנדרט עולמי אשר מאפשר הצפנה של המידע העובר בין השרת לבין הדפדפן. הגולשים באתר באיזורים המאובטחים ב - SSL יראו סמל של מנעול ומפתח המעיד על כך שהאזור מאובטח ע"י חברת Equifax הבינלאומית. בנוסף כל מנגנון סליקת כרטיסי האשראי מאובטח ומוגן ע"י חברת טרנזילה המובילה בתחום זה,בקרב אתרי האינטרנט הגדולים בישראל. בשנים האחרונות מתבצעות יותר ויותר עסקאות באמצעות האינטרנט ברמות סיכון נמוכות מאד. הבנקים הגדולים בארץ ובעולם מעודדים עיסקאות באמצעות האינטרנט, מגמה שמדברת בעד עצמה

 

7 . האם אקבל חשבונית עבור הקניה ?

כמובן. כל מי שרוכש באתר, מקבל חשבונית עם המוצר. חשבונית מס על מוצר שרכשת באתר, תצורף ברוב המקרים אל המוצר.

 

8 . החזרת מוצר עקב פגם או קבלת מוצר שגוי

לקוח המעוניין להחזיר מוצר שקיבל מסיבה של פגם במוצר או קבלת מוצר שגוי יעשה זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. האחריות על החזרת המוצר חלה על האתר כמו גם העלויות הכרוכות בכך. המוצר שהוחזר ייבדק על מנת לאמת את טענת הלקוח.

 

9 . מספר ימי האספקה עברו והמוצר עדיין לא הגיע ?

בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים - ימי חול בלבד - לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב.אם רכשת תפילין לבר מצווה ירושלים  במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ... חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך - לשביעות רצון הלקוח.

 

10 . האם ניתן להזמין מוצר שלא מופיע באתר?

במידה ולא מצאת את המוצר המבוקש על ידך בחיפוש באתר, ניתן ואף מומלץ לפנות עם מבוקשך, אל שירות הלקוחות של האתר. פנייתך תיבדק אל מול מחלקת הסחר באתר והיה, ויימצא כי יש ביכולתנו האפשרות למכור את המוצר בו התעניינת, נפעל לכך בהקדם האפשרי.

 

11 . ניתן לשלוח את המוצר לכתובת שונה מזו של המשלם ?

כן. אם אתם מעוניינים לשלוח מוצר לכתובת שונה מזו של פרטי המשלם, כל שעליכם לעשות הוא לעדכן אותנו בכתובת החלופית בעת מילוי פרטי המשלוח ואנו נדאג לתאם את אספקת המוצר (או המוצרים) לכתובת החלופית.